46,61 Kč
38,50 Kč
Níže naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se nakupování v našem obchodě.
Klikněte na otázku, která vás zajímá:
- 1. Jak zjistím dostupnost produktu?
- 2. Jak zjistím stav objednávky?
- 3. Jak dlouho budu na balíček čekat?
- 4. Jaké jsou možnosti doručení?
- 5. Kolik zaplatím za dopravu?
- 6. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?
- 7. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
- 8. Co jsou to slevové poukázky?
- 9. Jaký je seznam přání?
- 10. Mohu dostat fakturu na DPH?
- 11. Jak mohu změnit svou objednávku?
- 12. Zadal jsem špatnou objednávku. Jak ji mohu zrušit?
- 13. Je na prodávané výrobky poskytována záruka?
- 14. Mám problém s produktem, který jsem si objednal. Co teď?
- 15. Mohu zakoupený produkt vrátit?
1. jak zjistím dostupnost produktu?
U každého produktu jsou uvedeny informace o jeho dostupnosti v obchodě:
- Vyprodáno - momentálně je na skladě 0 položek; Pokud máte o tento produkt velký zájem, dejte nám vědět e-mailem: info@e-altamira.cz nebo telefonicky: +420 608 755 806
- Skladem - (nízké zásoby) poslední kusy určitého produktu, proto si s nákupem pospěšte!
- Skladem (průměrné množství) - máme alespoň tucet výtisků.
- Skladem (velké množství) - na skladě máme dostatek produktů pro vyřízení více objednávek.
- K dispozici na vyžádání - tento produkt můžeme zajistit speciálně pro vás - kontaktujte nás e-mailem: info@e-altamira.cz nebo telefonicky: +420 608 755 806
- Odhadované dodání - produkt bude brzy k dispozici.
- Staženo z obchodu - produkt již není v našem obchodě k dispozici.
2. Jak zjistím stav objednávky?
Na vaši e-mailovou adresu zasíláme informace o průběhu vaší objednávky. Po přihlášení ke svému účtu budete mít navíc přístup ke všem informacím o svých aktuálních a již dokončených objednávkách: Stav, obsah, uvedené adresy atd.
3. Jak dlouho budu na balíček čekat?
Ihned po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení objednávky. O našem postupu vás budeme informovat.
Datum přijetí zásilky = datum přípravy k odeslání + doba doručení.
Datum odeslání závisí na dostupnosti produktů a zvoleném způsobu platby. Platby bankovním převodem trvají nejdéle, protože před odesláním čekáme na připsání platby. Ostatní způsoby platby jsou zaúčtovány okamžitě.
» Podrobný popis plnění objednávky
4. Jaké jsou možnosti doručení?
Nejrychlejší a nejbezpečnější: kurýrní společnost - Doručení zajišťuje profesionální kurýrní společnost Dachser Intelligent Logistics a General Logistics Systems - GLS. Volba kurýra znamená pohodlí a jistotu, že vaše objednávka bude doručena včas a za přijatelnou cenu. Na svou e-mailovou adresu také obdržíte odkaz na stránku, kde můžete průběžně kontrolovat, kde se vaše zásilka nachází.
V závislosti na množství a hmotnosti objednaných produktů, zvoleném způsobu platby a vlastních preferencích si můžete vybrat způsob dopravy, který vám vyhovuje.
» Podrobný popis dodacích formulářů
5. Kolik zaplatím za dopravu?
Náklady na dopravu se liší v závislosti na zvoleném způsobu platby a způsobu dopravy. Tabulku způsobů a cen naleznete na stránce Ceny doručení. Odkaz níže.
6. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?
V závislosti na hodnotě objednávky, zvoleném způsobu dopravy a vlastních preferencích si můžete vybrat jeden z následujících způsobů platby:
- Bankovní převod.
- Elektronická platba (online bankovní převod).
» Podrobný popis platebních metod
7. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Objednávku si nemůžete vyzvednout na svém osobním odběrném místě. Tato možnost není v současné době k dispozici. Pokud potřebujete k tomuto tématu další informace, kontaktujte nás na některém z našich telefonních čísel nebo e-mailem.
8. Co jsou to slevové poukázky?
V mnoha akcích nabízíme našim zákazníkům slevové kupóny. Mají podobu kódů, které je třeba zadat do příslušného označeného pole v nákupním košíku. Tím se přepočte částka, která má být zaplacena, s přihlédnutím ke slevě.
Nezapomeňte, že platnost většiny slevových kódů je omezena. Po vypršení platnosti již není slevový kód aktivní - nevede k poskytnutí konkrétní slevy.
9. Jaký je seznam přání?
Seznam přání je místo, kam můžete přidávat produkty, o kterých uvažujete. Pouze přihlášení uživatelé mít k této funkci přístup.
Pokud váháte s koupí určitého produktu a máte účet v našem obchodě, přihlaste se a přidejte produkt do seznamu přání. Výrobky ze seznamu přání se pro vás uloží. Při příštím přihlášení do obchodu najdete všechny produkty, které jste si uložili do seznamu přání. Můžete se k nim kdykoli vrátit, přidat je do košíku nebo je odstranit ze seznamu přání.
10. Mohu dostat fakturu na DPH?
Ano, za produkty zakoupené v našem obchodě můžete obdržet fakturu s DPH. Za tímto účelem vyberte při objednávání ve formuláři s údaji možnost "Společnost" a zadejte údaje na faktuře. V poznámkách (oddíl "Další informace") je třeba uvést podrobnosti o tom, zda chcete obdržet fakturu na DPH. Pokud se dodací adresa liší od údajů na faktuře, aktivujte ve formuláři možnost "Jiná dodací adresa" a zadejte adresu, na kterou má být objednávka odeslána.
Datem vystavení faktury s DPH je datum odeslání objednávky. Toto datum nelze změnit.
11. Jak mohu změnit svou objednávku?
Objednávky můžete měnit pouze do doby, než je jejich obsah kompletní. V okamžiku odeslání objednávky na uvedenou adresu již není možné provést změnu. V případě jakékoli změny objednávky (změna adresy, přidání produktu do objednávky, změna platby nebo způsobu doručení) nás prosím kontaktujte co nejdříve - nejlépe telefonicky: +420 608 755 806.
12. Zadal jsem špatnou objednávku. Jak ji mohu zrušit?
Objednávku můžete změnit pouze do jejího zaplacení. V době odeslání na uvedenou adresu již není možné provést změnu.
V případě jakékoli změny objednávky (změna adresy, přidání produktu do objednávky, změna platby nebo způsobu doručení) nás prosím kontaktujte co nejdříve - nejlépe telefonicky: +420 608 755 806.
13. Je na prodávané výrobky poskytována záruka?
Ano, na výrobky nabízené v našem obchodě se vztahuje roční záruka výrobce platná v Polsku. Informace o záruční době naleznete v popisu výrobku a na webových stránkách výrobce. Je důležité uschovat doklad o koupi (účtenku nebo fakturu) a originální obal až do konce záruční doby. To je základem pro podání žaloby.
14. Mám problém s produktem, který jsem si objednal. Co teď?
Před převzetím zásilky ji vždy zkontrolujte, zda není poškozena při přepravě. Pokud obal vykazuje vnější viditelné poškození, doporučujeme vám odmítnout převzetí zásilky a následně nám zavolat na telefonní číslo +420 608 755 806 kontaktovat.
Pokud chcete výrobek reklamovat, ujistěte se, že víte, zda má být výrobek reklamován v našem obchodě nebo výrobcem. Informace k tomuto tématu naleznete v záručním listě a v popisu výrobku na našich webových stránkách nebo na webových stránkách výrobce.
» Podrobný postup pro podávání stížností
15. Mohu zakoupený produkt vrátit?
Ano, podle zákona ze dne 2. března 2000 můžete zboží zakoupené v internetovém obchodě vrátit do 10 dnů od obdržení objednávky bez udání důvodu. Zboží však nesmí jevit známky používání, nesmí být poškozené a musí být v původním obalu s veškerým obsahem.