Politika komentářů

Politika komentářů

Zákazníci Altamira jsou vyzýváni, aby se podělili o své komentáře týkající se jejich zkušeností s naším obchodem. Respektujeme a oceňujeme všechny typy hodnocení, ať už pozitivní nebo negativní, ale vyhrazujeme si právo je odstranit, pokud nejsou v souladu s našimi pravidly pro komentáře.

Hodnocení zákazníka spočívá v zanechání komentáře k již zakoupenému výrobku na https://e-altamira.cz. Každá recenze podléhá analýze a schválení ze strany Altamira.

1. Jak recenze fungují:

  1. Po dokončení nákupu můžeme zákazníka požádat o recenzi e-mailem nebo může dobrovolně použít tlačítko "Zanechat recenzi" na stránce produktu.
  2. Vydaná recenze bude k dispozici pro analýzu naším týmem.
  3. Pokud bude v souladu s našimi pravidly pro komentáře, bude zveřejněna na stránce produktu.

Vyhrazujeme si právo nezveřejnit všechny komentáře zaslané zákazníky, které budou analyzovány individuálně.

Aby mohla být vaše recenze zveřejněna, je třeba dodržet následující pravidla:

  • Musí být zaměřena na vlastnosti výrobku a vaše zkušenosti s ním.
  • Nesmí obsahovat politické, náboženské, sociální nebo kulturní komentáře, které by mohly vyvolat jakoukoli diskriminaci nebo ideologickou diskusi.
  • Nepoužívejte urážlivé výrazy nebo slova.
  • Nezveřejňujte telefonní čísla ani adresy webových stránek.
  • Vaše hodnocení musí být v souladu s vaším komentářem.
  • Žádné odkazy na konkurenci nebo jiné ceny.
  • Zveřejněné názory nemusí nutně vyjadřovat názor společnosti Altamira.

2. Jak shromažďujeme a ověřujeme recenze produktů:

- Moderujeme recenze?

Ano, recenze moderujeme. V následujících situacích nebudou recenze zveřejněny:

  • Hanlivé, urážlivé, obtěžující nebo zavádějící komentáře: Všechny komentáře musí být vůči našim přispěvatelům uctivé.
  • Anonymní komentáře: Přijímáme pouze komentáře od zákazníků, kteří se identifikují.
  • Propagační komentáře: Pokud má komentář výhradně propagační charakter, odstraníme jej z webu.

- Zobrazujeme všechna hodnocení (pozitivní i negativní)?

Ano, vážíme si času, který naši zákazníci věnují sdílení zpětné vazby.

- Pocházejí recenze pouze od přihlášených zákazníků?

Ano, anonymní recenze budou odmítnuty.

3. Nemůžete na webu najít svůj komentář?

  • Je možné, že jsme se dostali do technických potíží a váš komentář nemohl být nahrán do úložiště.
  • Možná jsme ho neschválili, protože porušil některé z našich pravidel.
  • Možná jsme ho smazali, protože porušoval zásady ochrany osobních údajů.
  • Počet komentářů, které může obchod zveřejnit, byl vyčerpán.

Vyhrazujeme si právo odstranit z webu jakýkoli komentář v souladu s pravidly pro komentáře.

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se zásad komentářů, dejte nám prosím vědět.

nahoru
Obchod je v režimu prohlížení
Zobrazit plnou verzi webu
Sklep internetowy Shoper.pl