Časté dotazy

Níže jsou uvedeny námi připravené odpovědi na nejčastější dotazy ohledně nakupování v našem obchodě.

Klikněte na otázku, která vás zajímá:

 


  

Jak ověřit dostupnost produktu?

 U každého produktu je uvedena informace o jeho dostupnosti na prodejně:

  • Není skladem - momentálně skladem 0 položek; pokud máte o tento produkt velký zájem, dejte nám vědět na email: info@e-altamira.cz nebo telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606
  • Málo skladem - poslední položky daného produktu, tak si s nákupem pospěšte!
  • Průměrné množství - máme alespoň pár / tucet nebo tak kopií
  • Velké množství - máme dostatek produktů na skladě pro zpracování více objednávek
  • Dostupné na vyžádání - tento produkt můžeme získat speciálně pro vás - kontaktujte nás e-mailem: info@e-altamira.cz nebo telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606
  • Očekávané doručení - produkt bude k dispozici
  • Staženo z nabídky - produkt již není dostupný v nabídce našeho obchodu

 


 

Jak zkontrolovat stav objednávky?

Na Vaši e-mailovou adresu Vám zašleme informace o průběhu Vaší objednávky. Navíc po přihlášení ke svému účtu budete mít přístup ke všem informacím o vašich aktuálních a již dokončených objednávkách: stav, obsah, poskytnuté adresy atd.


 Jak dlouho budu čekat na balíček?

Ihned po zadání objednávky obdržíte e-mail s odkazem, na který musíte kliknout pro potvrzení objednávky – poté zahájíme proces její realizace. Na Vaši emailovou adresu Vám budou průběžně zasílány informace o stavu Vaší objednávky.

 Datum převzetí balíku = datum odeslání + doba doručení

Termín expedice závisí na dostupnosti produktů a zvoleném způsobu platby, přičemž doba dodání závisí na Vámi zvoleném způsobu doručení.

» podrobný popis plnění objednávky

 


 

Jaké formy doručení existují?

V závislosti na množství a hmotnosti objednaných produktů, zvoleném způsobu platby a vlastních preferencích si můžete vybrat jeden ze způsobů doručení:

  • Nejrychlejší a nejbezpečnější:
    Kurýrní společnost - doručení je realizováno profesionální kurýrní společností Rhenus Logistics. Výběr kurýra znamená pohodlí a jistotu, že vaše objednávka bude doručena včas a za přijatelnou cenu. Na Vaši e-mailovou adresu navíc obdržíte odkaz na stránku, kde si budete moci průběžně kontrolovat polohu Vaší zásilky.

Náklady na doručení

Celkové náklady na doručení objednávky se dozvíte po přidání produktů do košíku a zvolení formy doručení a způsobu platby, o který máte zájem - v souhrnu uvidíte přesnou hodnotu k úhradě.

Poznámka: u produktů s nestandardními rozměry a/nebo vyšší hmotností může být cena dopravy navýšena.

» podrobný popis forem doručení

 


 

Kolik zaplatím za zásilku?

Celkové náklady na doručení objednávky zjistíte přidáním produktů do košíku a výběrem formy doručení a způsobu platby, o který máte zájem - v souhrnu se Vám zobrazí přesná hodnota k úhradě. V závislosti na zvoleném způsobu platby a způsobu doručení se pohybuje cena dopravy.

» podrobný ceník doručení

 


 

Jak jsem zaplatil za svou objednávku?

V závislosti na hodnotě objednávky, zvoleném způsobu doručení a vlastních preferencích si můžete vybrat jeden z následujících způsobů platby:

  • Převodem - platbu proveďte na uvedené číslo bankovního účtu, které Vám sdělíme v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Převod můžete provést online, na poště nebo v bance. Po připsání platby na náš účet začneme zpracovávat objednávku.
  • Elektronická platba – nejpohodlnější a nejbezpečnější způsob provedení vkladu přes internet. V našem obchodě používáme platební systém payU, na který budete přesměrováni za účelem provedení platby. Celý proces je rychlý a bezpečný – vyberete si banku a provedete platbu.

 Systém payU podporuje zabezpečené transakce:

  • platební karta - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • ePrzelewy - seznam aktuálně podporovaných bank je dostupný po výběru této platební metody ve fázi objednávky,

» podrobný popis platebních metod

 


 

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Objednávku si nemůžete vyzvednout na osobním odběrném místě. Tato možnost je momentálně nedostupná. Pokud požadujete další informace k tomuto tématu, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.

 


 

Co jsou slevové kupóny?

V mnoha propagačních kampaních nabízíme našim zákazníkům slevové kupóny. Mají podobu kódů, které je třeba zadat v košíku, do příslušně označeného pole. Tím se převede částka k zaplacení s přihlédnutím ke slevě.

Pamatujte, že většina slevových kódů má datum vypršení platnosti. Po jeho vypršení již nebude slevový kód aktivní – nedojde k udělení konkrétní slevy.

 


 

Co je zavazadlo?

Úschovna zavazadel je místo, kam můžete přidat produkty, o kterých uvažujete. K této funkci mají přístup pouze přihlášení uživatelé.

Pokud váháte s nákupem daného produktu a máte účet v našem obchodě, přihlaste se a přidejte produkt do svého trezoru. Produkty ve skladu jsou pro vás zapamatovány. Při příštím přihlášení do obchodu najdete všechny produkty, které máte uložené ve svém trezoru. Můžete se k nim kdykoli vrátit, vložit je do košíku nebo je vyjmout z trezoru.

 


 

Mohu dostat fakturu s VAT?

Ano, můžete obdržet fakturu s VAT za produkty zakoupené v našem obchodě. Za tímto účelem při zadávání objednávky ve formuláři s vašimi údaji vyberte možnost „společnost“ a uveďte fakturační údaje. Informace o ochotě obdržet fakturu s VAT by měla být uvedena v poznámkách (část "Další informace"). Pokud je dodací adresa jiná než fakturační údaje, zaškrtněte ve formuláři volbu „jiná dodací adresa“ a zadejte adresu, na kterou má být objednávka odeslána.

Datum vystavení faktury s VAT je datum odeslání Vaší objednávky. Toto datum nelze změnit.


 

Jak změním svou objednávku?

Své objednávky můžete upravovat pouze do doby, než bude jejich obsah dokončen. V okamžiku odeslání na uvedenou adresu již není možná úprava. Pro jakoukoliv úpravu Vaší objednávky (změna adresy, přidání produktu do objednávky, změna způsobu platby či doručení) nás prosím co nejdříve kontaktujte - nejlépe telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606.

 


 

Zadal jsem nesprávnou objednávku. Jak je zruším?

Své objednávky můžete zrušit pouze do dokončení obsahu. Jakmile bude zaslána na uvedenou adresu, zrušení není možné. Pro zrušení objednávky nás co nejdříve kontaktujte – nejlépe telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606.


 

Mají prodávané produkty záruku?

Ano, na produkty dostupné v sortimentu našeho obchodu se vztahuje záruka výrobce platná v Polsku. Informace o záruční době naleznete v popisu produktu a také na stránkách výrobců. Do konce záruční doby je důležité uschovat doklad o koupi (účet nebo fakturu) a také originální obal. To je základ pro podání stížnosti.

» záruční a servisní podmínky


 

Mám problém s objednaným produktem. Co teď?

Před převzetím zásilky vždy zkontrolujte, zda nedošlo k jejímu poškození při přepravě. Pokud má obal viditelné vnější poškození, doporučujeme zásilku odmítnout a následně nás kontaktovat telefonicky: +48 605 304 027 +48 721 556 606.

Pokud chcete reklamovat, ujistěte se, zda má být výrobek reklamován v naší prodejně nebo u výrobce. Informace k tomuto tématu naleznete v záručním listě, stejně jako v popisu produktu na našich webových stránkách nebo na webových stránkách výrobce.

» podrobný postup reklamace


 

Mohu zakoupený produkt vrátit?

Ano, dle zákona ze dne 2. března 2000 můžete do 10 dnů ode dne přijetí objednávky vrátit výrobek zakoupený v internetovém obchodě bez udání důvodu. Takové zboží však nesmí nést stopy používání, nesmí být poškozeno nebo poškozeno, musí být v původním obalu s celým obsahem.

» popis reklamací a reklamací

nahoru
Obchod je v režimu prohlížení
Zobrazit plnou verzi webu
Sklep internetowy od home.pl